שימוש בפיירפוקס/פרטיות: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Ergo12 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{בעבודה}}
{{להשלים}}
{{שימוש בפיירפוקס}}
{{שימוש בפיירפוקס}}
== ניקוי נתונים פרטיים ==
== ניקוי נתונים פרטיים ==

גרסה מ־19:04, 19 בדצמבר 2014


פרק זה לוקה בחסר. אתם מוזמנים לתרום לוויקיספר ולהשלים אותו. ראו פירוט בדף השיחה.




ניקוי נתונים פרטיים

ההיסטוריה

ניתן לבחור פריטים בודדים למחיקת היסטוריה, באמצעות סרגל צד ההיסטוריה. אתה יכול לפתוח את ההיסטוריה סרגל צד על ידי בחירה מהתפריט View -> Sidebar -> היסטורית אופציה מחיקה יחידה פריטים יכול להיות מושגת על ידי מציאת הפריט, לחיצה ימנית עליו כדי לקבל את תפריט ההקשר, ו בחירת מחק.מחיקת entried המרובה יכול להיות מושגת על ידי לחיצה ימנית ברשימה להתמקד בו (ללחיצה שמאלית תפתח את דף האינטרנט שמתחת לעכבר, ולאבד את המיקוד ברשימה) ובאמצעות למעלה / למטה חצים, וshift + למעלה / למטה כדי לבחור בלוקים של ערכים. לחיצת מחק במקלדת למחוק את פריטי ההיסטוריה שנבחרו.ניתן למחוק את כל הפריטים בהיסטוריה על ידי פתיחת שיח ההעדפות בתפריט ב עריכה -> העדפות, ולחיצה על כרטיסיית'' פרטיות ואז היסטורית' כרטיסייה.כפתור יהיה שם כדי מנקה היסטוריית גלישה עכשיו. זו תנקה פריטי ההיסטוריה 'כל.

תחת כרטיסייה זו גם, על ידי שינוי אפשרות זכור את היסטוריית הגלישה שלי ל X ימים, 0, פריטי ההיסטוריה לא יישמרו בין פגישות.

כתובות אוטומטיות השלימו תיעלמנה כפריטי היסטוריה מתאימות יימחקו.

עוגיות

עוגיות יכולות להיות מסומנות על ידי בחירת' לשונית הפרטיות ולאחר מכן את עוגיות' כרטיסייה לפי העדפות המשתמש מהתפריט ב עריכה -> העדפות. כל cookied ניתן למחוק את העוגיות על ידי לחיצה על' עכשיו ברור כפתור. עוגיות בודדות יכולות להיות מסומנות על ידי לחיצה על עוגיות View כפתור כדי לפתוח את שיח צפיית העוגייה. בחירת עוגיות ולחיצת' Delete במקלדת תמחק את העוגיות האלה.

על ידי שינוי האפשרות ל שמור את עוגיות ל עד שאני סוגר פיירפוקס, עוגיות לא תישמרנה בין פגישות. כמו כן ניתן לבחור לחסום את כל האתרים מלשים עוגיות במחשב שלך, אלא אם אפשר באופן מפורש אותם לעשות זאת, על ידי הוספתו לרשימה נגישה מכרטיסייה זו.

נתונים אחרים

ניתן למקוק נתונים אישים נוספים באמצעות שימוש באפשרויות בטאב פרטיות שבתפריט כלים למידע נוסף ראה העדפות.

מחיקה כל הנתונים הפרטיים

אתה יכול למחוק את כל המידע הפרטי, כולל היסטוריית גלישה, עוגיות, מטמון, נתוני טופס שנשמרו, סיסמות, והיסטוריית הורדות, על ידי פתיחת נתוני ברור הפרטי שיח תחת תפריט הגדרות ב -> נקו נתונים פרטיים (או על ידי לחיצה על' Ctrl-Shift-Delete במקלדת). זה יבקש ממך לרשימת ההעדפות שלך לגבי מה צריך להיות מסומן מפיירפוקס. אם אתה רוצה לעשות את אותו הדבר פעמים רבות בעתיד, אתה יכול לבטל את בחירת שאל אותי לפני ניקוי נתונים הפרטיים, והשיח לא ינקה.


ההעדפות שלך לאפשרות זו ניתן להגדיר בשיח העדפות המשתמש תחת לשונית' הפרטיות; יש כפתור למטה למטה מימין שאומר' הגדרות, אשר ישפיע בפונקציה זו.


הפרק הקודם:
מקשים במקלדת
פרטיות הפרק הבא:
הגדרות מתקדמות