שימוש בפיירפוקס/הגדרות מתקדמות: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Ergo12 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
Ergo12 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
שורה 31: שורה 31:
רשימה שלמה יותר הרבה יותר ניתן למצוא [http://preferential.mozdev.org/preferences.html כאן], עם תיאורים ושמעריכה את ההעדפה תיקח (לפי עניין)
רשימה שלמה יותר הרבה יותר ניתן למצוא [http://preferential.mozdev.org/preferences.html כאן], עם תיאורים ושמעריכה את ההעדפה תיקח (לפי עניין)


==Editing the userChrome.css File==
==עריכת קובץ userChrome.css==


userChrome.css הוא קובץ שמאפשר לך לשנות את המראה של פיירפוקס עם כללי CSS.חלון הדפדפן הממשי (כלומר, לא בדף האינטרנט, אבל כל דבר אחר) נקרא "הכרום".UserChrome.css הקובץ עוקף את הגדרות ברירת מחדל כדי לאפשר התאמה אישית נוספת.
userChrome.css is a file that allows you to change the appearance of Firefox with CSS rules. The actual browser window (i.e., not the webpage, but everything else) is called the "chrome". The file userChrome.css overrides default settings to allow for more customization.


userChrome.css לא נוצר כברירת מחדל. זה צריך להיות שנוצר בתיקיית הפרופיל שלך, שניתן למצוא במקומות הבאים:
userChrome.css is not created by default. It should be created in your profile folder, which can be found in the following places:


'''Windows 98/ME''':
  '' 'Windows 98/ME''':
C:\Windows\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<Profile name>\
   C: \ WINDOWS \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \
  או
or
C:\Windows\Profiles\<Windows user name>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<Profile name>\
   C: \ Windows \ Profiles \ name> המשתמש <Windows \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \
'''Windows 2000/XP''':
  '' 'Windows 2000/XP''':
C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<Profile name>\
   C: \ Documents and Settings \ name> login/user <Windows \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \
'''Linux''':
  '' 'Linux''':
~/.mozilla/firefox/<Profile name>/
   ~ / .mozilla / Firefox / <Profile name> /
'''Mac OS X''':
  '' 'Mac OS X''':
~/Library/Mozilla/Firefox/Profiles/<Profile name>/
   ~ / Library / Mozilla / Firefox / פרופילים / <Profile name> /
  או
or
~/Library/Application Support/Firefox/Profiles/<Profile name>/
   תמיכה ~ / Library / יישום / Firefox / פרופילים / <Profile name> /


בכל המקרים, פרופיל שם אקראי, עם 8 תווים ואחריו''.'' ברירת המחדל. בתוך התיקייה הוא אחרת בשם "כרום". בתוך תיקיית הכרום הוא מקום שבי userChrome.css צריך להיות שנוצר. לא צריך להיות קובץ בשם "example.css userChrome" שפשוט אפשר לשנות את השם לעבודה.
In all cases, the profile is randomly named, with 8 characters followed by ''.default''. Inside that folder is another named "chrome". Inside the chrome folder is where userChrome.css needs to be created. There should be a file named "userChrome-example.css" that can simply be renamed to work.





גרסה מ־09:57, 9 בדצמבר 2012

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה אתם מתבקשים שלא לערוך ערך זה בטרם תוסר הודעה זו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניחי התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך רצוי לתת קודם תזכורת בדף שיחת הכותבים.



about:config

הקלד about: config בשורת הכתובת שלך ואתה תגיע לכ: הגדרות תצורה. זו היא דרך רבה עצמה כדי לצבוט את ההגדרות שלך בדרכים שהן בדרך כלל לא נגישות דרך תפריט האפשרויות. פשוט על ידי לחיצה כפולה על אחת מהאפשרויות הזמינות (לאחר ההעתקה והדבקתן בשורת המסנן כדי למצוא אותם בקלות), ניתן לבצע שינויים, כולל את הפעולות הבאות:

  • Browser.block.target_new_window - אם מוגדר נכון, קישורים שבדרך כלל מאלצים חלון חדש כדי לפתוח ייפתחו בחלון הנוכחי במקום.
  • Browser.xul.error_pages.enabled - אם מוגדר נכון, Firefox מציג דף שגיאה דומה לIE במקום תיבת הודעה אם טעינת דף נכשל.
  • Layout.frames.force_resizability - אם מוגדר נכון, מאפשר למשתמש לשנות את גודל מסגרות בכל אתר אינטרנט שמשתמש בם.

להלן השינויים ניתן כדי להאיץ את הגלישה. בדרך כלל הדפדפן יעשה בקשה אחת לדף אינטרנט בכל פעם. כאשר אתה מאפשר pipelining זה יעשה בבת אחת, אשר בדרך כלל מזרז את טעינת דף. לבצע שינויים אלה כדי לאפשר הזרמה:

הגדרת "network.http.pipelining" ל "אמיתי" הגדרת "network.http.proxy.pipelining" ל "אמיתי"

[טיפ: אם יש לך הדפדפן להגדיר כדי להתחבר לפרוקסי http אופציונלי, אתה יכול לעזוב "network.http.pipelining" setp ל" שקר ", ולאחר מכן להוסיף את תחומי אתרים שלא עובדים עם הזרמה (כמו images.google . com) לרשימת מנועי פרוקסי.]

הגדרת "network.http.pipelining.maxrequests" עד 8. פירושו של הדבר זה יעשה עד 8 בקשות בבת אחת, במקום ברירת המחדל של 4. זה רק יתרון אם יש לך חיבור לאינטרנט אמין כי הוא לא איטי במיוחד.

לבסוף, לחץ לחיצה ימנית בכל מקום ובחר New-> Integer. שם זה "nglayout.initialpaint.delay" ולהגדיר את הערך שלו ל "0". ערך זה הוא כמות הזמן שהדפדפן ממתין לפני פועל על מידע שהוא מקבל, אבל זה יגדיל את הסך כל הזמן נלקח לעיבוד הדף. אפשרות זו היא מתאימה יותר למחשב מהיר יותר ("250" היא ברירת המחדל). נסה ערך של "100" אם "0" גורם לבעיות.

למשתמשים בפס רחב:

גדרת "network.http.max חיבורים לכל שרת" עד 14. מדריכים רבים ממליצים להגדיר נתון זה ל 100, אבל זה יכול להיות השפעה על undesriable שרת אינטרנט.

הגדרת "network.http.max חיבורים" ל -48


רשימה שלמה יותר הרבה יותר ניתן למצוא כאן, עם תיאורים ושמעריכה את ההעדפה תיקח (לפי עניין)

עריכת קובץ userChrome.css

userChrome.css הוא קובץ שמאפשר לך לשנות את המראה של פיירפוקס עם כללי CSS.חלון הדפדפן הממשי (כלומר, לא בדף האינטרנט, אבל כל דבר אחר) נקרא "הכרום".UserChrome.css הקובץ עוקף את הגדרות ברירת מחדל כדי לאפשר התאמה אישית נוספת.

userChrome.css לא נוצר כברירת מחדל. זה צריך להיות שנוצר בתיקיית הפרופיל שלך, שניתן למצוא במקומות הבאים:

  'Windows 98/ME':    C: \ WINDOWS \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \   או    C: \ Windows \ Profiles \ name> המשתמש <Windows \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \   'Windows 2000/XP':    C: \ Documents and Settings \ name> login/user <Windows \ Application Data \ Mozilla \ Firefox \ Profiles \ <Profile name> \   'Linux':    ~ / .mozilla / Firefox / <Profile name> /   'Mac OS X':    ~ / Library / Mozilla / Firefox / פרופילים / <Profile name> /   או    תמיכה ~ / Library / יישום / Firefox / פרופילים / <Profile name> /

בכל המקרים, פרופיל שם אקראי, עם 8 תווים ואחריו. ברירת המחדל. בתוך התיקייה הוא אחרת בשם "כרום". בתוך תיקיית הכרום הוא מקום שבי userChrome.css צריך להיות שנוצר. לא צריך להיות קובץ בשם "example.css userChrome" שפשוט אפשר לשנות את השם לעבודה.


Editing the userContent.css File

Tips

  • Allowing extension downloads from mozilla.org instead of www.mozilla.org will match all subdomains of mozilla.org, just as blocking cookies from doubleclick.net instead of www.doubleclick.net will allow blocking of all doubleclick.net subdomains. Allowing "www.mozilla.org" would not allow "addons.mozilla.org". However, as a security measure, when whitelisting sites for extensions, the most specific domain available should be used (i.e., addons.mozilla.org instead of mozilla.org) to prevent potentially malicious installs from other subdomains on a site.


הפרק הקודם:
פרטיות
הגדרות מתקדמות הפרק הבא:
כלים למפתחים