ASP/הכנה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
< ASP
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אבנר (שיחה | תרומות)
מ ←‏אחסון ASP: תקלדה
Ergo12 (שיחה | תרומות)
אין תקציר עריכה
 
שורה 1: שורה 1:
==הגדרת ASP==
==הגדרת ASP==
התקנת שרת ASP על המחשב האישי אפשרית רק תחת חלונות XP גירסא מקצועית וחלונות 98. לשאר המערכות הפעלה או גרסאות יש פתרון אחר, להשתמש בשירותים של שרת שמאפשר להעלות אליו קבצים חינם.
התקנת שרת ASP על המחשב האישי אפשרית רק תחת חלונות XP גירסה מקצועית וחלונות 98. לשאר המערכות הפעלה או גרסאות יש פתרון אחר, להשתמש בשירותים של שרת שמאפשר להעלות אליו קבצים חינם. {{ASP}}


חשוב מאוד שיהיה לנו דרך להפעיל את דפי ה-ASP שיצרנו כדי שנוכל לראות שאנחנו עובדים נכון והכל פועל.
חשוב מאוד שיהיה לנו דרך להפעיל את דפי ה-ASP שיצרנו כדי שנוכל לראות שאנחנו עובדים נכון והכל פועל.

גרסה אחרונה מ־18:00, 2 בדצמבר 2012

הגדרת ASP[עריכה]

התקנת שרת ASP על המחשב האישי אפשרית רק תחת חלונות XP גירסה מקצועית וחלונות 98. לשאר המערכות הפעלה או גרסאות יש פתרון אחר, להשתמש בשירותים של שרת שמאפשר להעלות אליו קבצים חינם.


חשוב מאוד שיהיה לנו דרך להפעיל את דפי ה-ASP שיצרנו כדי שנוכל לראות שאנחנו עובדים נכון והכל פועל. אם מערכת ההפעלה שברשותך אינה חלונות XP גרסא מקצועית או חלונות 98 או שאינך רוצה להתעסק בהגדרות של חלונות לחץ כאן.

התקנת IIS[עריכה]

כדי להתקין IIS, הכנס את הדיסק של Windows XP Professional. ואז בתפריט שנפתח לחץ על הוספה/הסרה של פריטי Windows (באנגלית: Add\Remove Windows Components), ובחלון שנפתח, סמנו את Internet Information Services (IIS)ולחצו על הכפתור פרטים (באנגלית: Details), וסמנו את הכל שם. לחצו אישור/OK, ואז על המשך/Next, וחכו שזה יגמור להתקין.

אחסון ASP[עריכה]

יש אתרים רבים אשר מאפשרים אחסון של דפים עם תמיכה ב-asp, אחד המפורסים שבהם הוא 1ASPhost. הוא מאפשר אחסון של עד 100 מגה בייט ובתמורה מציב פרסומת בתחתית העמוד, הפרסומת לבנה ולא מפריעה כאשר אנחנו רק לומדים ולא בונים אתר אמיתי. כמעט ולא קימים אתרים בעברית אשר מאפשרים אכסון תומך asp בחינם.