ויקיספר:ארגז חול: הבדלים בין גרסאות בדף

קיצור דרך: וק:אח
מתוך ויקיספר, אוסף הספרים והמדריכים החופשי
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
החלפת הדף בתוכן "{{ארגז חול}} אני על סמים"
תגית: החלפה
שורה 1: שורה 1:
{{ארגז חול}}
{{ארגז חול}}
אני על סמים
"הכלה" תארו לעצמכם יום אחד אתם מקבלים שיחה מהבנק, שחייבים לסדר את המינוס אחרת יתחילו בתהליכים. או מנהל העבודה פונה אליכם שיש צורך ביעול עצמי אחרת הוא יצטרך לשקול פיטורין. בדרך חזור הבייתה הנך מדוכדך לחלוטין. נכנס הבייתה. דבר ראשון מה שאתה שומע כשנכנס לבית. זה טענות מאבי הבן הבכור על הבטחה שלא התבצעה. ושירה מתלוננת על משהו אחר. בתוך הלב בפנים למה היית מייחל באותם רגעים. אחד שיקשיב הקשבה אמיתית יעניק אימפתיה, האחד/ת שיעשה את זה. ישמר תמיד פינה בתוך הלב כמלאך המגיע ברגע הנכון. ילדינו לפעמים יש להם את המצוקה שלהם, ילדים אינם תמיד יכולים לספר ולשתף מה עוברים ואיך הם חשים. לפעמים זה מתבצע בהשתוללות או בחוסר לקבל מרות. ואז מגיעים ההורים ובמקום להעניק אמפתיה ולהבין אותם. רק מוסיפים להם קושי. במקום שיבנו לעצמם פינה בלב על הורים שמסעיים ברגע הנכון, ויקנה להם ביטחון וכ. מה דעתכם שנשנה שפה וניגש אליהם נשאל אותנ יש משהו מציק יש משהו שלא טוב בחיימ כמובן עם יד רכה ומלטפת. יתכן ובפעם הראשונה לא ידעו מה לענות לא רגילים להיות מודעים למצבם הרגשים. לעתיד תתפלאו לראות שאתם מקבלים מענה ושיתוף. שווה לנסות

גרסה מ־17:28, 15 בנובמבר 2019

ברוכים הבאים לארגז החול של ויקיספר. מטרתו של עמוד זה לאפשר לך לנסות את כלי העריכה של ויקיספר. על מנת לערוך עמוד זה לחצו על הסימנייה עליה כתוב עריכה בראש העמוד.

התוכן של עמוד זה לא יישמר והוא ינוקה מעת לעת ללא אזהרה מראש. לפיכך לא מומלץ להשתמש בארגז הציבורי לכתיבת ערכים אלא לניסויי עריכה בלבד.

נא לא לכתוב בדף זה חומר המפר זכויות יוצרים, פרסומת, חומר בעל אופי פוגע או דברים המהווים הוצאת דיבה.

לתגובות על ויקיספר, נא להשתמש בספר האורחים.

אני על סמים